Träning, picknick med clara & avskedsfest hos Simon...

...det är ungefär så min dag har sett ut idag. Började med en chill morgon, åt frukost en längre stund innan jag stack in till gymmet och körde ett arm- och magpass. La även in lite kondition i början som uppvärmning. Tycker att det är så kul att ha kommit igång med nya träningsschemat. Väntar spänt på att börja se resultat. Funderar starkt på att mäta, väga och ta bilder och se hur utvecklingen går. Tycker att sånt är väldigt intressant!
Efter gymmet mötte jag upp Clara. Jag gick till Systemet (premiär!!) och köpte oss en flaska vitt vin som vi drack i parken vid Kärnan och åt pannkakor med grädde och jordgubbar. Stack dock hem till mig efter ett tag för det blåste så jäkla mycket!
Vid fem tog vi bussen, jag hoppade av vid min kusin Simon och Clara fortsatte hem till Viken. Simon ska åka till USA (Californien & Hawaii) i tio veckor. Så han hade en väldigt trevlig avskedsfest. Det var riktigt kul att träffa hans vänner, både de jag träffat innan (sist va för ett år sen) och nya. Vi åt god mat, drack vin och snackade massa. Jag fick också äntligen Photoshop CS4 och Officepaketet till min MacBook Pro! :D
Nu är jag hemma och ska sova. Är så trött eftersom jag vaknade vid åtta imorse av det fina vädret. God natt!
Mmm.. jordgubbar med spraygrädde ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0