sommar snart? :D

Hej! Fasen vilket underbart väder det är idag! Har varit en sväng på gymmet imorse och kört ryggpass, och när jag cyklade hem sken solen som bara den! La mig ute på gräsmattan med en bok och har legat där i två timmar. Blåser lite, men det gör inget, är nästan lite skönt när det kommer en vindpust. För stora förhoppningar om att sommaren snart ska komma. Hoppas att vädret håller i sig så man kan fortsätta vara ute hela dagarna!
Nu sitter jag inne och dricker lite kaffe. Ska dock snart gå ut igen och klippa gräsmattan. Idag åker gymhandskarna på från början, vill inte ha nya blåsor!! När mamma kommer hem från jobb ska vi köra till Väla. Har kollat på olika longboards och vill verkligen köpa en snart. Speciellt dagar som denna blir man sjukt sugen på att åka en runda! Får se om det blir en idag eller om jag väntar ett litet tag till. Måste ju kännas riktigt bra när man köper en!
Första dagen jag går i bikini och shorts. Helt underbart! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0