Onsdag

God morgon! Vaknade för en stund sen och kollade precis klart på One Day samtidigt som jag åt frukost. Har fortfarande hemskt mycket träningsvärk i benen, och även lite i ryggen efter igår. Men ska ändå försöka ge mig ut på en liten joggingrunda snart. Jag undrar var solen och det fina vädret har tagit vägen. När jag var i Frankrike var här ju jättefint! Men sen försvann det när jag kom hem... Nu är det bara så tråkigt och blåsigt... Aja, det är väl bara att hålla tummarna för att det snart ska bli bättre!
Nu ska jag börja städa mitt rum innan jag springer en runda. Hehe.. lär väl sluta med att jag släpar mig fram. Sen kommer mamma och hämtar upp mig, för jag ska äta lunch med henne och hennes arbetskompis idag. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0