Mysig helg i Ystad!

Hej! Nu har jag kommit hem från en jättemysig helg i Ystad. Har hälsat på underbara familjen Siöland, längtar till nästa gång jag ska åka dit! :) Vi har mest chillat och umgåtts. Igår när jag kom fram höll Olle på att grilla, supergott! Efter maten kollade vi på Chocolate, den är så mysig! Sen såg vi röstningen på Eurovision song contest, den tar ju sjukt lång tid. Men rätt kul att kolla på. Det var rätt bidrag som vann tycker jag, men samtidigt vill jag inte ha hit allt jävla folk nästa år! Blir så mycket ståhej och kostar en massa pengar gör det ju också. Plus att jag tycker att det är en rätt tråkig och uttjatad tävling. xP
Idag har jag och Emma hittat på en massa skoj. Satt utomhus och ritade ett tag, sen började vi fota och kom på att vi ville sätta upp studsmattan, så det gjorde vi. Hoppade en massa och tog jättemånga bilder. Shit va kul vi hade! Sen blev det sen lunch och lite matteplugg innan jag åkte hem.
Jag har mina dolda skills, hehe..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0