Mysig fredag med Clara

Hej! Denna fredag har jag spenderat med Clara. Mötte upp henne på gymmet vid halv elva, och sen körde vi på från elva till ett. Jag har mitt arm/magpass på fredagar, så hon fick hänga på det, plus att vi körde lite extra rumpa för hennes skull. Det va kul att gymma ihop, men det är sjukt så mycket mer effektiv jag är när jag tränar själv! Efter gymmet stack vi hem till mig och duschade, gjorde vid oss och åt lunch. Sen stack vi in till stan och kollade lite i affärer. Hittade en bikinitopp på H&M (dock var den för liten, så ska byta till en större storlek och köpa trosorna också) och en topp inne på Gina Tricot. Köpte även lite småsaker inne på Tiger TGR, bland annat formar för att göra egen glass och drinkpinnar med händer i båda ändarna.
Vid sextiden mötte vi upp min mamma på stan och gick till Hotell Mollberg där det på fredagar är afterwork. Man köper ett glas vin/öl för 49 kr och så får man äta så mycket plockmat man vill. Idag var första gången jag var där, men verkligen inte sista! Riktigt mysigt och prisvärt! Åkte hem vid sju och tog tag i allt tråkigt som behövde göras här hemma, städning och tvätt och sånt. Nu ska jag kolla lite på Game of Thrones innan jag somnar. God natt!
Denna söta lilla figur fick jag av Clara idag! Det är en liten fläkt, så för att använda den får man ta av huvudet. Riktigt effektiv för att vara så lite. Denna kommer få följa med överallt i sommar!


Haha, man ser ju vem som bor på gymmet...


På Mollbergs. Drack vitt vin och åt oliver, brieost med honung, salami, tarpenade med jättesmå potatischip, hummus och nått gratängliknande som jag inte har en aning om vad det var, men gott var det i alla fall!


En äldre dam överatalade mig om att testa ostron. Så det gjorde jag! Fick en privatkurs av kocken hur man öppnar och lösgör ostronet. Han beskrev smaken som "en kyss direkt från havet". Men trots den målande beskrivningen var det ingen höjdare. Fick i mig två, sen räckte det... Kan tänka mig att det är ungefär samma konsistens som att tugga på ett öga...




Dagens outfit: linne - hollister, shorts - carlings, ring - lotta djossou, armband - egentillverkade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0