Måndag

God morgon! Sov länge idag, ända till halv tio. Det är sent för mig, brukar ju annars gå upp vid åtta, halv nio. Gjorde en lite lyxigare frukost med massa goda ostar från Frankrike, två skivor saucission (som Abïgails pappa gjort) och en leverpastejsmacka. Äter ju inte kolhydrater annars, men ibland unnar jag mig en sådan här macka (inget mjöl eller socker i det, bara massa frön och surdeg) med favoritpålägget. Nu ringer jag en massa viktiga samtal, och snart ska jag sticka in till gymmet. Benpass idag, det kommer att bli jobbigt! Sen måste jag klippa gräsmattan, men om solen hålller i sig klagar jag inte. Skönt att få va ute och jobba då. =)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0