lååångpromenad och grillning

Hej! Har haft en underbar dag i det vackra vädret. Sov till elva (det händer inte ofta, men var så skönt att sova i min egen säng!!) och stack till gymmet. Körde armar och mage, vilket jag brukar göra på fredagar, men har inte hunnit köra det förrän idag. När jag kom hem var Clara här och hade fixat lite lunch. När vi ätit körde jag, mamma och Clara till Hilleshög som ligger mellan Glumslöv och Borstahusen. Där gick vi en låång promenad på drygt två timmar. 12 kilometer ungefär. När vi kom hem stack jag och Clara till stranden och tog ett dopp. Årets första! Var kallt men riktigt skönt! Sen startade vi grillen och jag, grillmästaren, grillade fläskfilé, lammspett, zucchini, korv, svamp och paprika. Så jäkla gott blev det! Åt en massa och nu är jag proppmätt. Clara körde precis så ska nog kolla på en film, eller kanske Game of Thrones.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0