Intensiva dagar

Hej! Har haft fullt upp de senaste dagarna, så har inte hunnit uppdatera något här då. Var ju i Lund och grillade med Hampus och David i onsdags, stannade hos Hampus till i torsdags. Fick skjuts av Felicia (andraviolinisten i vår kvartett) till Helsingborg och hade kvartettrep. Sen stack jag till gymmet och resten av dagen/kvällen spenderades med Clara. Först här, och sen åkte vi till henne och sov där.

I fredags skulle jag egentligen gått långpromenad med Clara på Kullaberg, men i bilen ringde min chef och undrade om jag kunde jobba, så det var bara att köra tillbaka till Clara, packa ihop alla grejerna och ta första bussen hem för att hinna till jobbet. När jag slutat åkte jag till Lund och träffade Hampus, Emil och några av deras kompisar. Emil är uppe i Boden och gör GMU (grundläggande militär utbildning) så vi har inte träffats på fyra månader. Så det var verkligen jättekul att träffa honom. Var en rolig, men smått udda kväll. Började förfesta hos en tjej i Lund och drog vidare till Malmö vid tio. Klockan tre var vi tillbaka i Lund, tog en hamburgare på BK och sen promenerade jag och Hampus till honom.
Idag har vi bara slappat, ätit och sovit. Drog hem vid tre eftersom vi (kvartetten) hade en spelning ikväll. 50-årskalas, mycket trevigt. Nu är jag hemma och har krupit ner i min underbara säng. Som jag har saknat den! Ska sova som en stock inatt! :P
Mina fina vänner Hampus och Emil. :)
Tycker att dessa bilder beskriver kvällen igår rätt bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0