Hemma och har halsfluss...

Hej! Nu är jag tillbaka i Sverige igen. Kom hem igår vid nio och då gav jag mig ut på en löprunda. Blev en kort runda eftersom hade massor att fixa resten av kvällen. Men åh så skönt det var att springa igen efter en veckas uppehåll! Har packat upp det mesta nu, och idag har jag en massa tvätt att ta hand om.

Har förresten fått halsfluss igen... Tror att det är sjätte gången sen oktober. Inte okej! Har dock börjat vänja mig och tränar/gör allt som vanligt ändå. Min förra husläkare sa att nästa gång jag fick det skulle halsmandlarna övervägas att tas bort. Men eftersom jag nyss bytte husläkare blir det uppskjutet. Så en gång till måste jag få det innan någonting görs. Så drygt... Satt i över två timmar idag och väntade för ett läkarbesök som tog 3-4 minuter... -.-


Kommentarer
Postat av: Emma och Louise

Krya på dig! Och var rädd om dig. Kram från Louise och Emma.

2012-05-04 @ 18:29:50
URL: http://emziiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0