Grilla i Lund! :)

Sitter och dricker kaffe och kollar på och ska snart åka till Lund för att grilla med några kompisar. Ska bli skönt att komma iväg och hitta på något eftersom jag är hemma större delen av dagarna. Det blir så tråkigt i längden..
Förresten, köpte en longboard igår, så har varit ute och åkt en dryg timme idag. Det går bättre och bättre, men ibland får jag springa ikapp den, hehe.. Men det är så himla roligt! Speciellt när man åker tillsammans med någon. :)
Älskar min fina mugg som jag fick av Hampus mormor förra våren. Använder den nästan varje dag! :)
Såhär ser min bräda ut. Inte världens snyggaste kanske, men den är riktigt skön och bra att åka på!

Kommentarer
Postat av: Emziiz och Louise

Hej! Superfina skor! Va roligt att du gillar muggen och skitcool longboard! :)

2012-05-16 @ 18:45:01
URL: http://emziiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0