Äntligen lite jobb!

Hej! Blev lite ändrade planer idag då min chef ringede mig när jag va på gymmet och undrade om jag kunde ta stängningen idag för nån va sjuk. Blev så jäkla glad! Har varit så dåligt med tider på seaste tiden, och jag har inte jobbat på över en månad. Så det var med glädje jag bytte om till Coop-kläderna och cyklade till jobb. Tiden gick fort, och under den tiden jag varit borta hade det hända rätt mycket på jobb, så var lite nya saker att lära sig idag.

 

Nu ska jag se klart Sherlock Holmes och sen sova. Kommer sova gott inatt när jag fått jobba. Man känner sig lite mer nöjd då på nått sätt. :)

 

Haha! Kunde inte låta bli att ta en bild av baksidan på den nya Axeduschtvålen. Tyckte inte ens att den luktade gott...


Min kvällsmat - mozarella, tomat och te.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0