29 maj

Hej! Läget? Jag mår skitbra! Har haft en lång och intensiv dag som började med uppstigning 05.00. Tog en powerwalk innan jag gjorde bananplättar till frukost. Sjukt ambitiöst med tanke på att jag skulle vara på jobb 06.30 tycker jag. :P Var i Landskrona och jobbade idag, hjälpte till att inventera på Coop Forum där. Usch vad det är drygt att inventera, speciellt när hyllorna är proppfulla och massa varor ligger på fel ställen. Vi har det mycket mer organiserat på vårat Coop. ^^

 

Vid 16-tiden var vi klara och åkte tillbaka till Helsingborg. Stack hem och drack massa kaffe och sen körde jag till gymmet. Var så kallt och tråkigt väder, så tog bilen. Det händer inte ofta. Körde ryggpass idag i alla fall, kändes bra efter inventeringen. Nu har jag precis ätit lite och kollar på House. Blie nog en tidig kväll ikväll. Ska föröka gå upp tidigt imorgon också och promenera. ^^

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0