11 timmar jobb

Hej! Har haft en lång dag idag. Vaknade vid 6-tiden imorse, åt frukost och stack till jobb. Började 7.00 idag och spenderade 8 timmar med att lära mig delikatessen. Har skivat pålägg och grillat kycklingar hela dagen. Hade verkligen sett fram emot att sluta klockan tre och cykla till gymmet, men de behövde folk så jag fick sitta i kassan till klockan sex. Hann inte sticka till gymmet utan cyklade hem och sen kom Alex. Vi skulle grilla, men jag failade med att få igång grillen, så vi stekte köttet istället. Blev jättegott i alla fall! Har druckit öl och vin och pratat en massa hela kvällen. Nu är jag sååå trött och ska alldeles strax sova. Imorgon måste jag träna, ska cykla in vid åtta tänkte jag, så får ju gå upp vid sju eller nått. Sen blir det jobb 14-20.30, också delikatessen. :)
Igår när jag, Alex och Amelie chillade på stranden. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0