VIP-kväll på Topshop

Hej! Inatt sov ju Amelie här, och efter frukosten imorse tog vi cykeln/longboard in till stan för att träna. Jag är faktiskt grymt imponerad över mig själv, att igår kunde jag inte ens stå på brädan, och idag åkte jag minst 3 km på den. Går ju inte så snabbt än, men det är riktigt kul och jag gillar det verkligen. Så nu får jag väl köpa longboard snart, haha! Efter ett träningspass, core, cyklade jag hem till mig och duschade och målade naglarna. De blev väldigt neutrala i en färg från OPI som heter Samoa Sand. Nu sticker jag in till stan igen för att gå till Amelie. Vi tänkte ta en promenad innan vi åker till Nova Lund ikväll för att gå på Topshop's VIP-kväll. Ska bli riktigt roligt!
Idag har jag ett vanligt grått linne från Maison Scotch, min fina skallescarf från Alexander MacQueen och till det Replay boots och min skinnjacka. Läppstiftet är från Gina Tricot, förvånandsvärt bra och fin somrig färg!

Kommentarer
Postat av: D i a n a

Vart har du köpt dina replay boots kan du visa bild på dom?
Jag har letat rätt så länge efter de!
Taksam för svar, kram!

Svar: Hej! Va kul att du gillar dom. Jag är helt förälskad i dom, hur sköna och snygga som helst! :) Jag hittade dom på Trampolin först, men där fanns de inte i min storlek, så beställde dom på footway.se. Kollade precis där och dom finns fortfarande. :D http://www.footway.se/haylee-black.html Ett tips är att söka på rabattkoder. Jag hittade en som gav mig massa rabatt. Lycka till! Kram
lifeofellan.blogg.se

2012-08-07 @ 18:51:49
URL: http://Ttypdiddi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0