Träningsvärk!!

Vaknade med sån fruktansvärd träningsvärk idag. Känns verkligen i HELA kroppen. Jag tar mig fram som en 90-åring känns det som. Det tar en jäkla tid och jag får hålla fast i saker. Men det är ändå gött att känna resultat av träningen. :)

Har precis ätit frukost framför det sista avsnittet av True Blood säsong 4. Shit va bra det är! Och så spännande slut!! Nästa säsong börjar i juni har jag för mig, så vet inte hur jag ska klara mig tills dess! Hehe

Nu ska jag försöka komma på vad jag ska göra idag. Har en helt ledig dag med endast lite träning inplanerad, men får se om jag pallar med det. :P

Blandning av kesella och grekisk yoghurt med färska hallon, blåbär,

solrosfrön, pumpakärnor, hampafrön och kokoschips

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0