RECENTION: Lumene 2 in 1 Skin-Perfecting Moisture-Booster

Täntke börja recensera lite saker här som jag testar. Ska börja med Lumene 2 in 1 Skin-Perfecting Moisture-Booster. Köpte den på Åhléns rea i Trelleborg för nån månad sen. Behövde en riktigt fukt-boost till min vintertorra hy, så kollade snabbt upp lite på nätet om denna när jag såg den på rean. Den hade fått full pott på i princip alla recetioner, så jag köpte två stycken.
Jag måste säga att jag har blivit helt beroende av denna produkt. Min hud är annars torr på vissa ställen och flagnar av när jag har smink på mig, men denna har gjort min hud helt perfekt. Den jämnar ut huden, gör den silkesmjuk, ger riktigt mycket fukt utan att huden blir fet, plus att den är en perfekt bas för smink. Jag har innan bara använt den i ansiktet, men på senare tiden har mina ögon varit riktigt torra (huden har trillat av så torr den var), så testade att använda den på ögonen igår kväll, och imorse fanns inte ett spår kvar av det torra. Dessutom är förpackningen väldigt praktisk och hygienisk.
Proukten är ett serum som jag använder under min vanliga ansiktiskräm, morgon och kväll. Jag kommer att fortsätta köpa denna så länge den fortsätter tillverkas! Och jag kan verkligen rekommendera den. :D
Pris: ca 140 kr
Betyg: 5+/5


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0