Outlet och middag på Basilika

God kväll! Har varit en lång dag idag med, dock inte lika intensiv. Eller inte intensiv på samma sätt i alla fall. Åkte ner till Svedala på förmiddagen och var där i några timmar. Kön till kassan var fruktansvärd. Men jag hittade ett par kuddar och sängkläder som gjorde det värt att vänta (ska visa snart!). ^^
Kom hem vid tre och sen hann jag bara starta en maskin tvätt, dammsuga lite och spela lite fiol innan Clara kom. Körde till Landskrona vid sextiden för att äta på thairestaurangen Basilika. Den är verkligen en av mina favoritrestauranger! Fantastisk god thaimat för en hyfsat billig peng. Riktigt mysig miljö också, och de som jobbar där är jättegulliga! Åt kycklingsoppa med kokos och lime till förrätt och tre små rätter till huvudrätt. De bestod av friterad kyckling, spett av fläskfilé med jordnötssås samt oxfilé med grönsaker. Serverades ris till, men det hoppade jag över. :P
När vi kom hem var det Gladiatorerna som gällde, final ju! Och såklart Earth Hour. Allt var släckt utom tven. Det är mysigt att släcka ner och tända massa ljus, ska göra det oftare! För en dryg timme sen åkte Clara hem. Nu ska jag sova. Lång dag imorgon också. Först träning, sen kvartettrep och sen jobb till 15.00-22.15.
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0