Mina shoppingfynd ;)

Tänke visa det jag köpte igår på Topshop. Hade egentligen inte tänkt handla så mycket eftersom jag nyss köpte en MacBook, och om mindre än en månad åker jag till Frankrike. Men jag kunde inte låta bli att köpa ett par saker. Det var ju faktikt 25% på allt i butiken, och jag är sällan på Topshop. Dessutom hade jag ett presentkort på 100 kr osm jag var tvungen att använda snart.
Jag köpte i alla fall en vit spetstunika. Såg den när jag kom in i butiken och blev lite kär. Men den kostade ändå 499, och det är inte såna kläder jag är van att använda, så jag tvekade. Men tillslut blev det den i alla fall. Och en skitball oversize t-shirt med dödskallar på, och så är den ju lite rosa också. ^^ Köpte även silikoninlägg till högklackade skor, såna att sätta bak i hälen så skon inte glappar, samt två par att lägga fram i skorna för att minska trycket. Och ett spray till fötterna man använder på t.ex. sommaren för att fötterna/skorna ska hålla sig fräscha när man går med skor utan strumpor. Luktar skitgott! :D
Nu ska jag slänga ihop något som jag kan ha till lunch på jobb, sen göra vid mig och sticka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0