MacBook Pro

Hej! Blev idag helt spontant ägare till en MacBook Pro 13". Har funderat på en sådan länge nu, men inte riktigt kännt att jag hade pengar till att köpa en (man är ju alltid lite snål när det kommer till så mycket pengar). Men idag såg jag en annon att de hade den på extrapris på Media Markt som öppnade i Helsingborg idag. Men innan vi skulle dit gick vi till Elgiganten för en annan sak, och då hade dom den där till samma pris! Har god erfarenhet av Elgigantens service och garantier, så köpte den där. Då får jag dessutom använda den i 30 dagar och sen lämna tillbaka den om jag inte är helt nöjd. Hur bra är inte det?? Nu älskar jag redan min dator och kommer aldrig att lämna den, men det är schyst att man får det. ;)
Nu när jag har en laptop (och inte behöver starta våran långsamma stationära pc varje gång jag ska sitta vid datorn) lär det bli mer blogginlägg också. Hoppas det i alla fall. ;)
Nu ska jag fixa naglarna och kolla på Biggest Loser, favoritprogrammet, hehe. Sen sova, för jobbar 8-17 imorgon, sen är det FEEST! Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0