Helgen

Hej! Har inte haft lust att blogga i fredags och igår, men nu får jag ju skriva något. I fredags gick jag upp innan åtta och promenerade till gymmet innan jag började jobba klockan tolv. Jobbade till åtta och sen skulle jag ut med Alex och Amelie, men var så trött att jag stannade hemma och sov. Igår skulle jag ut och springa med en kompis, men vädret var skit, så orkade inte! Satt hemma och kollade på True Blood istället, och sen kom Matilda vid fyra. Hon åker till Frankrike imorgon, så hon hade en lite mysig middag igår med tre kompisar. Jag blev kock och lagade en asiatisk soppa med kyckling, svamp, zucchini, thaibasilika och röd curry. Det blev välsigt gott måste jag säga. Och lättlagat var det också!

Idag väntar fyra pass på gymmet, core, combat, zumba och box. Kommer att kännas skönt ikväll! Men nu ska vi äta frukost här!

 


Kommentarer
Postat av: Emziiz

Det ser supergott ut!! :P

2012-03-18 @ 11:08:15
URL: http://emziiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0