Functional toning & cykeltur runt stan

Nu är jag hemma efter ett pass på gymmet. Var ju första gången jag gick på detta passet, och måste säga att det var ett jättebra pass! Känns i hela kroppen och jag kände inget behöv av att kompensera med gym efter. Cyklade till min vän Toni som bor 2-3 km från gymmet för att hämta noter, men pga mina felkörningar cyklade jag 4,5 km dit, och sen 6 km hem. Så har fått mig ett skönt träningspass nu på morgonen. Är lagom mör i armarna och axlarna, och såklart lite i benen en och en halv mils cyklande.
Solen skiner ute och tänkte utnyttja tillfället genom att ta en långpromenad till Rydebäck för att lämna noterna till Filippa. Är en dryg mil fram och tillbaka, så jag får va ute i solen ett bra tag. Sen måste jag såga ner lite rosbuskar i trädgården, spela fiol och sen ska jag duscha och göra vid mig. Ikväll ska vi eventuellt ut och äta, jag, mamma och Clara.
Åt precis resten av pajen jag och Clara gjorde igår. Eftersom båda äter LCHF gjorde vi pajskalet av 2 dl sojamjöl, 1 dl fullkornsdinkel och 100 g smör. Inte riktigt LCHF, men höll nere på kolhydraterna ändå. Vi fyllde den med grillad kyckling, parmesan och lite franska örter. Blev supergott, så hann inte ta en bild innan vi åt upp den, haha!
Slänger upp några sommarbilder från förra året. Fy vad jag längtar efter värmen! Ligga på stranden, ut och jogga i bara shorts och en topp, grilla på stranden sent på kvällen, bada...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0