Äntligen sova!

Nu är jag hemma efter konserten. Den varade i två timmar utan paus inräknad, vi åkte från Lund vid nio, och jag var hemma strax efter tio. Var skitjobbigt att cykla min halvmil hem vid havet. Det blåste som fan, motvind såklart. Och mörkt var det också. Som tur är har de satt upp belysning längs med cykelbanan vid havet, innan var där kolsvart och så hörde man bara havet, och såg ingenting än vad cykelbelysningen lös upp. Inte jättemysigt en sen kväll/natt..
Kom i alla fall hem tillslut och stekte lite halloumi och åt några blåbär med grädde (sommarkänsla!). Var hungrig efter all motion jag fått idag. Blev sammanlagt 2.5 mil cykling, 1.2 mil promenad och en timmes tufft pass på gymmet. Känns bra, och jag kommer att sova gott inatt! Imorgon ska jag upp tid, för vi ska åka till en outlet i Svedala. God natt på er!
Bild från i somras som jag tycker passar bra idag, hehe ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0