5,5 km

Heej! Idag mår jag jäkligt bra, trots alldeles för lite sömn de senaste nätterna. Somnade halv tre inatt och började jobba åtta imorse. Satt i kassan de första två timmarna och somnade till ett par gånger. Var så jäka trött! Men sen tittade solen fram där ute och jag blev plötsligt hur pigg som helst! Efter jobb kom Hampus hit och vi tog en joggingrunda, 5,5 km blev det idag. Så skönt! Första gången jag är ute och springer i år, haha. Hatar kyla, så har bara sprungit på gymmet hittills. Men nu blir det ändring på det! Minst en joggingrunda med Hampus i veckan. Jättekul att ha nån att jogga med. Fast det blir ju jobbigare eftersom vi snackar typ hela tiden, haha! Efter joggingen körde vi lite blandad styrka, och nu har jag precis duschat. Snart kommer Hampus hit och då blir det våfflor och Avatar i blueray!

Förresten, har köpt nya träningskläder, tights och en tröja. Från Craft. Så sköna att jag vill bo dem! Hehe.. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0