15 mars

Hej! Har haft fullt upp idag, så har inte hunnit blogga. Egentligen skulle båda tjejerna åkt hem igår kväll, men Amelie bestämde sig i sista stund för att stanna över. Åt frukost framför tven och sen åkte vi in till stan där jag mötte upp min kompis Maria som jag inte träffat sen studenten! Åkte till Väla för att jag skulle köpa skor. Köpte ett par Reebook Easytone att ha på jobb/promenera i. Skulle köpt ett par nya joggingskor också, men killen som är bra på skor va sjuk, så får åka ut dit en annan dag och köpa dem. :)
Tog en fika på Espressohouse i stan innan vi åkte hem och fixade mat och snackade en massa. När man inte har träffats på nio månader har man mycket att prata om. Maria har volontärarbetat på olika gårdar på Irland i höstas, så vi kollade på bilder och hon berättade. :) Åt god thaimat jag lagade och sen åkte hon vid nio. Ska snart sova för måste hinna till gymmet innan jobb imorgon. ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0