12 mars

Hej bloggen! Idag är en jäkligt bra dag, solen skiner, jag såg årets första myra (myror = vår!) plus att jag är ledig idag. Har passat på att träna/röra på mig så mycket som möjligt idag när jag för en gångs skull är ledig och solen skiner. Tog en cykeltur in till gymmet imorse (6 km enkel väg) och var på en halvtimme core. Stack hem och åt lunch, kollade på ett avsnitt True Blood och tog en halvmils promenad. Kom nyss in efter att ha suttit ute i solen en stund. Fattar inte att det är så varmt nu att man kan sitta ute i solen utan att frysa ihjäl! Ååh, jag är så grymt taggad inför denna sommaren. Har nog aldrig längtat så här mycket!

 

Ska börja fixa med middagen snart, ska nämligen in och träna igen. Först ska jag på box klockan sju, sen är det zumba mellan åtta och nio. Ska åka inom Stadium och köpa ett par egna boxhandskar. De på gymmet luktar som att något dött inne i dem och legat där väääldigt länge. Känns inte så fräscht, hehe. :P

 

Helt underbart väder! Älskar att bo vid havet på våren/sommaren. <3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0