Nordiska när det är som bäst!

Hej! Var ett tag sen jag hade tid att skriva något här. Är ju på orkesterläger i Lund nu och har varit det sedan förra fredagen, den 15e. Än så länge har vi haft riktigt kul. Det är sjukt intensivt, fest i princip varje kväll/natt och sen rep 9-19 varje dag. Dock har vi rast för lunch och middag och några små pauser där emellan, men det blir ändå väldigt mycket spelande! Precis som alltid blir nästan alla i orkestern sjuka förr eller senare. De flesta drabbas i slutet av första veckan. Jag och syrran har åkt på halsfluss (vi är nog inte de enda) och är hemma i Helsingborg idag för att vila upp oss. Men imorgon kör vi igen! Då är det kammarmusikkonsert i Bjärred på kvällen och sen fest, så klart. På söndag är sista konserten med fet efterfest. På måndag drar de flesta hem och då är det hela 50 veckor kvar tills nästa gång det drar igång.
Nu ska jag stänga ner datorn och kolla på Harry Potter och fången från Azkaban med Matilda. Sen ska jag försöka sova lite. Gäller att passa på nu när man är hemma. Blir nog inte mycket sömn resten av veckan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0