Lördag 2 juni

Hej! Shit vad tiden går fort. Kan knappt fatta att det är juni redan!! Kom lite som en chock när folk började snacka om studenten och jag insåg att det är nästa vecka. Tänk att det är ett helt år sedan jag gjorde allt det där... Känns som evigheter sedan.
I torsdags var jag och Clara och fikade och sen mötte vi upp Amanda för att gå och kolla på alla fina människor som skulle på årets studentbal i Helsingborg. Igår jobbade jag nästan tio timmar i delikatessen, skivade pålägg nonstop fyra till sju ungefär, plus en hel del innan också. Var så trött igår när jag kom hem från jobb att jag inte orkade göra nånting, och sen däckade jag strax före elva. Idag har jag bara tränat (fick köra fredagspasset idag för hann/orkade inte igår) och sen var jag på en timmes massage. Det behövdes, kan jag säga. Fy vilken smärta, men det kommer göra gott för mina stela axlar och nacke. :)
Jag och mamma kollade precis på Hämnden, en dansk film som Mikael Persbrandt är med i. Den var bra, ingen feelgood film, men typisk dansk/svensk. Kan rekomendera den! Nu ska jag fortsätta kolla på Gossip Girl (säsong 5 nu!!!) och sen ska jag sova. God natt!
image description
Jag i torsdags när jag och Clara var på Chateau Foret och fikade

image description
Fina Irma på balen
image description
Lätt årets häftigaste balklänning!
image description
Min matkreativitet har börjat återvända. Känner verkligen för att laga mat. Ikväll blev det ugnsgrillade revben, jordärtskockspuré och sallad med bland annat granatäpple, mathavre och ärtskott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0