12 juni

Hej! Insåg nyss att det är hel hel vecka sen jag uppdaterade sist. Tiden bara flyger iväg och jag är inte jättepepp på att blogga för tillfället. Idag har jag varit på gymmet och kört ryggpass. Riktigt skönt, var sjukt pepp idag! Nu har jag ätit lite lunch och ska snart in till grannen och hämta lite nya fruktpinnar till mina fåglar. Sen är det spela fiol som gäller. Nordiskan börjar på fredag och jag måste måste öva massor! Vid tre ska jag dock möta Clara och André vid Coop för vi ska handla och fixa lite mat. Ikväll kommer även Amelie och Alex och vi ska bara mysa och kolla Gossip Girl.
Och vet ni vad det bästa är!?!? Ikväll kommer min lillasyster hem!! På riktigt, alltså, hon ska inte tillbaka till Frankrike. Åh vad jag är glad! Längtar till ikväll när vi ska köra och hämta henne vid tåget. Som jag saknar henne! <3
Haha, snart är jag fan vithårig. Silverschampo + sol säger jag bara....

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej Ella!

Vad kul att du hörde av dig!

Hoppas du haft en bra midsommar! :)

Jag har också haft fullt upp så det är ingen fara.



Haha! Hoppas kortfodralet används flitigt nu och att vi kanske ses snart igen? :)

Kram kram!!

Svar: Hej! Jaa, min midsommar var mycket bra. :) Din med? Haha, ja, det används! ;) Ja, det hoppas jag att vi gör! Kram!
lifeofellan.blogg.se

2012-06-23 @ 14:31:51
URL: http://webbsemlan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0