I'm back... ;)

Hej! Nu är det längesen jag skrev här igen. Har haft så mycket att göra den senaste månaden, först Nordiskan i två veckor, sen hem och packa om innan vi åkte en vecka till Kreta. Nu har jag varit tillbaka i Sverige i ett par dagar som varit fullspäckade med jobb och ett mysigt besök i Ystad. Kom hem därifrån för en stund sen och för första gången på väldigt länge är jag hemma och kan slappna av riktigt. 
 
Sitter i soffan men MacBooken och kollar på sista avsnittet av Gossip Girl, så spännande. Om ett tag måste jag ta tag i lite tvätt och städning och sen blir det två timmar träning ikväll. Först en timme box och sen en timme combat. Så längesen jag gick på pass, så det ska bli kul! :)
 
Här kommer några bilder från Kreta. Har inte sorterat och redigerat några än, men om ett par dagar tänkte jag ha fixat klart alla och lagt upp dom här. 
 
Vi åkte till Elafonisi, en jättefin lagun i sydvästra delen av ön. Vattnet är kristallklart och sanden är rosa på sina ställen. Jag och Matilda tog med kameran ut i vattnet och tog massa bilder.
 
Den delen av vårt hotell som ledde ner till stranden.
 
Åt middag på en restaurang på stranden. FInare utsikt får man leta efter. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0