Helgen

Nu har jag varit dålig på att uppdatera igen. En vecka sen idag. Måste skärpa mig nu! Hehe. Förra veckan hände dock inte så mycket kul mer än att jag träffade Alex och Clara på onsdagen. Först blev det fika på Espressohouse med Alex, skulle gått på stan, men regnet öste ner, och sen hade vi myskväll hos Clara. I fredags åkte jag och hälsade på en kompis och kom hem igår morse. Jag hade verkligen en jättemysig helg och ser fram emot nästa gång. :)
 
Idag har jag först tränat, körde mitt hemska benpass. Så fruktansvärt jobbigt, men det måste ju göras. Resten av dagen har jag spenderat med Clara, först på Gröningen med sol och bad och sen grillkväll hemma hos mig. Nu ska jag snart sova. I alla fall jag blir så trött av att ligga och steka i solen. Så ska bli skönt att få sova. God natt! :)
 
 
Så mysigt att kunna grilla, har ju varit riktigt skitväder, så detta är nog bara andra gången jag grillar i sommar! :D
 
Bild från helgen, så söt häst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0