En mil promenad i ösregn och åska...

Tjohoo!! Jag överlevde denna dag! Det känns mycket bra med tanke på omständigheterna. Var som sagt på gymmet imorse och dumpade saker. Körde lite bröst och axlar då också. Sen tog jag bussen till Clara där vi fixade lunch och gav oss ut på vår låååångpromenad. Dock bestämde vädergudarna att det skulle börja ösregna precis när vi gått utanför dörren. Så de första minutrarna stod vi under ett träd och blev genomblöta innan det till sist började regna mindre och vi fortsatte. Ett tag sken till och med solen(!) innan de mörka molnen drog in över oss och regnet återvände. När vi hade gått 7,5 km började det åska och blixtra och vi blev mindre och mindre pepp på att gå. När ovädret var precis ovanför oss gav vi upp och tog bussen in till stan. Jag stack till gymmet och åt min lilla matlåda innan jag körde en timme box. Pallade inte knockout också så stack hem. Känns i kroppen att det har varit en aktiv dag så ska snart lägga mig och sova. Godnatt! 
 
Älskar gymmet! Speciellt när man får ha det nästan helt för sig själv. :D
 
Mmmmm.... så god lunch! ^^
 
Ledsna tjejer. Vi som ville gå två mil....
 
Svårt att fånga regnet på bild med mobilkameran, men man ser typ att vägen är en flod. Bussen blev 10 minuter försenad på grund av att det regnade för mycket, så den fick stanna ett tag...
 
 
 
 
 
 
 Bananplättar med yoghurt/kesella och bär. Såå gott efter en lång promenad i regnet. :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0