Veckoplanering

Är för ovanlighetens skull ledig väldigt mycket i februari. Perfekt nu när jag har skaffat gymkort, så kan jag komma igång på riktigt med träningen! Tänkte börja göra veckoplaneringar och försöka följa dem så mycket som det går. De kommer förmodligen bli väldigt amitiösa, och jag vet inte om jag kommer att göra allt jag skriver upp. Här är i alla fall planeringen för denna veckan:

Måndag:
Synundersökning
Väla med Clara
Magla lakan
Box med Amelie
Ev. gym 2 kilometer snabb löpning

Tisdag:
Långpromenad innan efter frukost, 8 km
Tvätta
Spinning med Alex
Ev. gymma

Onsdag:
Jogga, 3-4 km
Tvätta
Box med Lina

Torsdag:
Simma med Alex

Fredag:
Jobba, 9-18
Vila

Lördag:
Ev. kort joggingrunda, 2-3 km
Åka till Ystad

Söndag:
Åka från Ystad till Höllviken

Ska fylla i mer i efterhand, men planen är träning måndag-torsdag och kanske lördag. Hoppas bara att jag nu följer detta!


Kommentarer
Postat av: Emziiz

Oj! Det är väldigt mycket "röra på sig". o,o Hade aldrig orkat så varje dag! Men ska börja på jazz dans på måndagar nu så det ska bli kul! :) Vi ses på lördag! Kram!

2012-01-30 @ 18:28:34
URL: http://emziiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0