TRÄNINGSVÄRK!

God morgon! Idag har jag träningsvärk, och inte lite heller. Men jag älskar den känslan, att man har gjort något bra. Sitter och kollar på ett avsnitt Greys Anatomy. Första avsnittet jag ser faktiskt, min syster övertalade mig om att jag skulle gilla det. Och redan efter ett halvt avsnitt är jag fast! Precis min typ av serie. Varför har jag missat den?!

Har nyss slängt i mig lite frukost. Blev fiberhavregrynsgröt med ett rått ägg i. Inte alls så illa som jag trodde att det skulle vara. Lite russin, hallon, hampafrön, valnötter, solrosfrön och pumpakärnor på det. Och mjölk såklart. Faktiskt riktigt gott om jag ska vara ärlig! =)
Nu ska jag se klart på avsnittet, sen ska jag ta en låång promenad. Solen skiner och det gör mig så himla glad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0