PARTY!!!

God morgon! Läget idag? Jag mår förvånandsvärt bra och känner mig ganska utvilad. Helgen har vatit fullbokad och kan beskrivas med ett enda ord - PARTY! Är lite kul att jag, som festar så sällan, har lyckats festa i nån form tre dagar i sträck. Helgen började i alla fall hos Becca, Martin och Filippa. Blev lite dryckeslekar och massa skratt. Blev dock inte så sent pga att jag hade jobbat hela fredagen och var ganska trött.

I lördags åkte jag hem vid halv tio, gjorde min favoritsmoothie och packade träningsväskan. Drog in till stan och mötte upp Amelie på Actic och sen simmade vi. Bör tillägga att jag var ganska bakis då, så jag är imponerad av mig själv! Sen mötte vi upp Alex och lunchade. Blev en sväng hem om efter det för att sova, äta och packa. Stack till Alex vid halv nio, förfestade lite, och sen kom Amelie (alltid sen, hehe). Gick till Tivoli runt midnatt och dansade till klockan tre. Sen blev det lite efterfest hos Alex. Somnade som en stock vid fem. Vaknade vid tolv och då blv det låååångfrukost. Kom då på att det var söndag och att jag skulle till Lund och lyssna på Carmina Burana med min gamla gymnasieskola.

Stack hem, tog en dusch, packade ihop lite saker och åt lite. Sen åkte jag till Lund. Konserten var riktigt bra! Älskar musiken, och dom gjorde det mycket bättre än väntat! Eftersom jag ändå var i Lund passade jag på att träffa lite vänner efter konserten. Blev en fika med Julia och Kilian på Arimans, och sen promenderade jag till Hampus och spenderade kvällen där. Drack öl, snackade och lyssnade på musik. Väldigt trevlig kväll! Kom hem vid midnatt och somnade direkt.

Nu blev det ett låångt inlägg utan bilder... Har varit dålig på att fota i helgen. Ska bli bättre med det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0