BOX

Nu är jag hemma efter ett boxpass med Amelie. Fy faan vad kul! Och jobbigt, svetten bara rann. Men det va skönt! Eftersom man pumpar benen rätt mycket känns det som att man flyger fram när man springer efteråt. Plus att mina nya skor är awesome. Så sprang ett par kilometer på löpbandet efteråt. Nu är jag trött, och det känns i hela kroppen. Bästa känslan! Imorgon blir det spinning med Alex (haha kommer att dö med tanke på hur det känns i mina ben/rumpa nu) och sen ev lite gym också. :)

Här är mina nya skor. De är jättesköna, men eftersom de saknar dämpning får foten arbeta mer. Det känns verkligen i fötterna nu efter boxning + löpning. Men det är helt normalt i början. Kan verkligen rekommendera dem! Och det gör ju inget att de är skitsnygga också.. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0