Bästa vän! <3

Hej! Läget idag? Jag mår finfint, har sovit som en stock inatt och vaknade riktigt utvilad för 45 minuter sen. Om några timmar är det jobb igen som gäller, tolv till åtta idag. 

Förresten, nu är Becca hemma från Arvika. Fick veta i söndags att hon skulle komma hem i måndags och stanna en hel vecka! Glad överraskning! Har saknat henne jättemycket fast det bara var några veckor sen vi senast sågs. Denna gången har hon tagit med sig sin kompis Martin som hon också bor med. Båda hyr rum hos samma familj. Det var trevligt att träffa honom, har hört mycket om honom innan. Så nu får vi passa på att umgås en massa innan hon åker upp igen. Och snart ska jag åka upp och hälsa på henne. =D

Nu ska jag äta frukost och sen kanske jag hinner ta en promenad innan jag sticker till jobb. :)


Söta Becca på studenten. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0