2 januari

God morgon! Fyy vad tråkigt väder det är idag! Vädret gör ju så otoligt mycket, och när det är sånt här väder bli man helt opepp på allt! Idag har vi inte gjort nått speciellt. Jag vaknade strax efter nio, sen åt jag frukost, kollade på tv och nu ska vi fixa lite lunch inna vi åker in till stan. Ska gå på mellandagsrean och kanske blir det ett besök på Fotografiska Museet. :)
Har förresten inte blivit frisk än, har fortfarande lite, lite ont i halsen. Men nu är det huvudet som är värst. Har ont i det kontant och det gör att jag känner mig väldigt seg och trögtänkt. Jobbigt läge alltså.. Speciellt när man är i Stockholm för en gångs skull och hade velat se stan.
Här kommer lite random cambilder. Som ni ser på den första är jag ganska trött.. x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0