19e januari

Hej! Har varit dålig på att uppdatera idag och igår. Jobbade hela dagen igår och sen kom Clara till mig. Vi hade det mysigt och kollade film. Idag gick vi upp i tid och åt en rejäl frukost. Sen blev det en mil powerwalk och en och en halv timmes styrketräning här hemma. Har inte skaffat gymkort än, så får duga med de redskapen jag har här hemma.

Efter träningen blev det lunch, en jättegod sallad med kyckling och fetaost. Sen stack jag till jobb vid fem. Var medlemskväll ikväll och jag har aldrig sett så mycket folk på Coop!! Helt galet!

Efter jobb åt vi god middag - röding, potatismos och broccoli. Nu har vi sett Biggest Loser och snart ska Clara hem. Jag ska göra en kopp te och sätta mig i sängen och läsa. Imorgon blir det jobb 8-17.

God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0