16e januari

God morgon! Idag vaknade jag pigg och utvilad för en gångs skull. Inatt har jag faktiskt sovit ut, det var första gången sen några dagar sen. Nu sitter jag vid datorn och väntar på att mina scones ska bli klara. Kollade en massa recept igår och blev så sugen på att baka. Inte ofta man äter nybakta scones på morgonen. 

Idag ska jag in till stan och luncha med Amelie. Vi har planerat att ses ett par gånger sen i höstas, men varje gång har någon av oss blivit sjuk. Sån otur! Men idag tror jag att båda är friska! ;) Ikväll ska jag träffa Clara. Vi har inte träffats sen vi åkte hem från Stockholm, vilket är väldigt länge för oss som brukar ses minst två gånger i veckan. Men jag har haft mycket kompisar att träffa innan de åkte tillbaka till skolan, samt rätt mycket jobb, så jag har inte haft tid. 

Dagens musiktips: Kaizers Orchestra - Far Til Datter


Bild från helgen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0