14e januari

Hejsan! Läget? Jag mår bara bra, kom nyss hem från Emil. Han ska ju till Boden i slutet av månaden, så igår kväll hade han avskedsfest. Eftersom det tar en och en halv timme att åka till honom stannade jag över och åkte hem imorse. Så skönt att slippa tänka på bussar/tåg på kvällen. Det var en mycket trevlig kväll med trevligt folk. Vi käkade pizza, snackade en massa och kollade på Inception. Vi kom på att vi skulle leka en lek, varje gång de drömde/sa ordet dröm i någon form i filmen skulle alla dricka. Men ja, ni som sett filmen förstår säkert hur det slutade. All dricka var slut efter en halvtimme.. haha. Men det var kul så länge det varade. ^^

Idag skulle jag till Väla med Becca, för hon åker tillbaka till Arvika imorgon. Men hon blev sjuk igår så hon orkar inte gå upp ur sängen idag. Så vi kommer inte ses förrän jag kommer upp till henne. :'(

Senare idag kommer Hedvig. Vi ska fota en massa (hon vill lära sig att använda familjens systemkamera samt lite PS, och jag har inte fotat på länge!) och ha det mysigt. Hon ska stanna till imorgon, så vi kanske åker en sväng till Väla imorgon istället. Har ju inte hunnit gå på den riktiga mellandagsrean än. Får se hur det blir. =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0