10:e januari

Hej! Har inte haft tid/lust att blogga på några dagar, men nu tänkte jag köra igång igen. :) Så, vad har hänt sen sist? I onsdags kom jag ju hem från Stockholm. Drygt 7 timmar med buss tog det, det var fruktansvärt drygt, jag ska aldrig mer åka buss så långt! Ändå har jag åkt buss till både norra Italien och mitten av Tyskland, så tänkte att jag visste vad jag gav mig in på. Men det var så mycket drygare än vad jag väntade mig. Trots att vi var tre personer som åkte tillsammans. =P

I tosdags var jag, Matilda och mamma i Höllviken hos några vänner. Det var mycket trevligt. I fredags kom min vän Movitz som numera bor i Stockholm och studerar. Man får passa på att ses på loven när folk är hemma. Men i vår ska jag hälsa på alla vänner som flyttat. :) Becca och Filippa var också här i fredags. Mycket mysig kväll. I lördags åkte min älskade syster tillbaka till Frankrike, sorgligt.. Och Movitz åkte också hem, och det lär dröja nån månad innan vi ses igen.

Igår kom min vän Emil. Vi får se till att träffas mycket nu i januari innan han åker upp till Boden där han ska bo ett halvår för att göra GMU (grundläggande militär utbildning). Lär nog inte ses under den tiden.. Inatt sov Becca här. Så mysigt! Det var jättelängesen vi sov över, kollade på film och pratade långt in på natten. Jag saknar det. Längtar till jag ska upp till Arvika och hälsa på henne. Det blir mysigt! <3

Nu ska jag mangla lakan, sen är det 7 timmar jobb som gäller! 




När vi var i Höllviken gick jag lös på Matildas ögon med en massa färger. Vad tycks? 


Söta Hedvig och Matilda. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0