YSTAD!

God morgon! Nu är jag i Ystad. Kom hit igår vid lunchtid och har haft en väldigt trevlig vistelse här. Igår när jag kom fram bjöds det på god lunch och sen åkte jag, Emma och Hampus för att kolla på kamera till dom. Det blir en Nikon D3100, vilket jag tror är ett mycket bra val. Det är en bra kamera, och man får mycekt för pengarna. Plus att jag kan Nikon, så jag kommer att kunna hjälpa dem mycket om de behöver hjälp. Efter vår tur till Expert åkte vi hem igen och jag målade Emmas naglar. Det blev rätt bra, och hon blev nöjd, vilket är huvudsaken.

På kvällen blev det riktig lyxmiddag; lövbiff av älgkalvsinnanlår, ugnsrostade grönsaker och hemmagjord bearnaisesås. Till det blev det goda viner, och vi hade en väldigt trevlig kväll. Är så härligt att vara tillbaka här i Ystad, har verkligen saknat familjen Siöland! <3 Måste åka hit oftare! På kvällen kollade vi på tv och chillade.

Nu har vi ätit frukost och tar det lugnt. Jag ska snart åka härifrån (vill inte!) för att åka till Hedvig i Höllviken. Men det ska bli trevligt, det var längesen jag träffade henne!




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0