Söndag

Idag har det inte hänt så mycket. Har vilat en massa och lagat mat. Och så var jag på en konsert i Mariakyrkan där det spelades Estländsk kammarmusik. Jag gillade det, och det var väldigt duktiga musiker som spelade. Men den genren är inte direkt min favorit, men man kanske vänjer sig?
Eftersom jag känner mig frisk nu, och jag enligt läkaren fick börja träna när min feber försvunnit, täntke jag börja köra igång som vanligt imorgon. Kommer inte ta i lika mycket, utan kommer köra med en mjukstart. Men nu är jag så trött på att vara hemma och vara sjuk. Imorgon blir det antingen simning eller box. Och så måste jag gå en runda på stan och hälsa på Clara på hennes nya jobb. Hon jobbar på Tiger TGR och de öppnar sin butik i Helsingborg imorgon! =)
Idag körde jag på svart eyeliner och röda läppar. Ovant, men jag tror att jag gillar det (-på mig, på många andra är det riktigt snyggt!)

Kommentarer
Postat av: Emziiz

Woow! Du är jättefiin!! o,o :D

2012-02-13 @ 16:09:27
URL: http://emziiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0