Sjuk

Har ju varit sjuk i veckan. Började i måndags med halsont, och sen blev det värre. Jobbade trots det tre dagar i veckan och tränade i tisdags (vilket jag inte borde ha gjort). Insåg tidigt att det var halsfluss, igen, och i torsdags åkte jag in på akuten på kvällen med nästan 40c feber. Dock gjorde de inte så mycket och jag fick inte ens penicillin (lönt att åka in till akuten då?). Fick istället åka till min vårdcentral i fredags morse och då fick jag penicillin. Blev alltså inget festande för mig i helgen. Nu har i alla fall penicillinet börjat verka och jag mår mycket bättre. Hoppas bara att det håller i sig, för om halsflussen kommer tillbaka igen snackade läkaren om att eventuellt ta bort halsmandlarna. Nä, nu ska jag bli helt frisk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0