Mini cheesecake

Usch, jag har blivit sjuk, igen. Misstänker att det är halsfluss, igen, men har inte orkat gå och kolla upp det. Jobbade i alla fall idag, bara 5 timmar. Men det va skitjobbigt! Hatar att jobba när jag är sjuk...

Kom hem vid tvåtiden och tog en lååång jättevarm dusch. Tänkte ladda ner fler avsnitt av Grey's Anatomy, men såg att en propp hade gått, som bland annat är till datorn, och vi hade inga proppar hemma. :/ Satte igång tven och somnade i soffan. Nu har jag ätit lite och kollar på 90210, har aldrig sett det innan, men det verkar helt okej. Sån lättsam serie man kan slöglo på. Ska nog ladda ner den. :)

Bakade mini cheesecakes igår. Hann dock inte smaka dem igår för jag somnade. xP Lagade även jättegod mat igår, rödtungarollader med vitvinssås (gjorde egen!), mandelpotatis och sockerärtor. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0