Mina shoppingfynd

God morgon! Vaknade av mig själv för en stund sen, så skönt att sova i sin egen säng igen. Har dock sovit lite halvdåligt eftersom jag börjat få ont i halsen. Menmen, det går väl över snart! Dricker lite kaffe nu och ska snart äta frukost framför tven. Börjar inte jobba förrän 12.30 idag!
Tog bilder på det jag fyndade igår. Kom nyss på att jag glömt fota ett jättefint läppstift jag köpte. Men ska fixa det någon dag. ;)
Dösnyggt lack från Lancôme i färgen 011. Svart med glitterpartiklar, inte sånt "vanligt" glitter utan mer flingliknande bitar. Ska snart testas!
249 kr 59 kr
Jag var bara tvungen att ha den när jag såg den! Gillar enkelheten, ett uppslag består av en sida med bild och en med ett kortfattat, enkelt recept utan tusen olika ingredienser.
199 kr 49 kr
Helt underbart fin, från Ella M! Lindex hade 20% på alla bh, men så hittade jag denna på rean och den satt perfekt! Antog att 20% inte gällde på redan väldigt nedsatta varor, men det gjorde det tydligen.
249 kr 60 kr
Vet inte varför jag blev intresserad av denna. Men min hud har blivit så jäkla torr i kylan, så när jag läste "Moisture-Booster" blev jag lite nyfiken. Läste snabbt några recentioner på internet när jag stod inne på Åhléns (älskar iPhone med fritt internet!) och den hade fått full poäng på i princip alla recentioner. Köpte de två sista som fanns. Har testat den två gånger nu, och det känns jäkligt bra! Alla torra partier i ansiktet har nästan försvunnit, och utan att huden känns fet. Ska inte säga så mycket efter så här kort tid. Men jag misstänker att den kommer att bli en favorit!
139 kr 35 kr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0