Kissy Jeggings

Jag har hittills i mitt snart 20-åriga liv bara hittat en jeansmodell som sitter perfekt. Det är ett par jeansleggings från Dr. Denim. Egenligen gillar jag inte jeansleggings, förknippar bara det ordet med billiga, halvkassa leggings i jeansfärg från Gina Tricot, H&M osv. Men så testade jag dessa från Dr. Denim. De ser ju ut som ett par vanliga jeans, bara att de saknar framfickor och är tunnare/stretchigare. Annars har dom ju bakfickor, gylf och knapp. När jag först fick hem mitt första par i S skrattade jag och täntke att "har dom skickat mig byxor till en 5-åring??". De var jättejättesmå och jag trodde aldrig att de skulle passa. Men det gjorde de! Och efter ett tag formar de sig helt efter ens kropp, vilket gör att de blir supersköna! Jag har bott i mina sedan mitten av sommaren, men för någon dag sen upptäckte jag två stora hål i dem. Gick direkt in här och beställde ett par nya. Idag kom dom med posten. De kostar bara 399 kr, vilket jag tycker är okej för ett par jeans som håller ett halvår när man använder dem varje dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0