8 februari

Hejsan! Nu har jag kommit hem från Landskrona och ska snart äta frukost. Var tvungen att gå upp tjugo över sju imorse, har inte gått upp så tidigt på hur länge som helst. Var inte alls kul, hade velat ligga kvar i min varma säng några timmar till...
Var ju på combat igår, första gången jag testade det. Det var riktigt kul, som boxning, fast i luften. Det var jobbigare än jag trodde (men trots halsont orkade jag lätt hänga med hela timmen) och idag har jag träningsvärk. Ska nog inte träna idag. Mer än eventuellt en promenad senare. Måste se till att bli frisk, för imorgon ska jag simma med Alex. =)
Mitt nya läppstift från Lumene. Det var svårt att fånga färgen på bild, men det är svagt puderrosa/nude. Blir inte mycket färg på läpparna, de blir bara lite mer rosa och så ger det fukt också. Jag gillar det väldigt mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0