28 februari

Hej! Var ett tag sen jag skrev här, men har varit sjuk och sen har jag jobbat en del också. Mamma hade varit förkyld, och dagen efter vi kom upp till skogen började jag bli förkyld. Var en jäkla förkylning och jag blev andfådd av att gå 10 meter. Jag som sett fram emot att åka upp till skogen så mycket! Fick spendera den mesta tiden på soffan med ett glas jägermeister bredvid mig. Men hade i alla fall väldigt trevligt sällskap, och hann njuta lite av skogen.

Kom hem förra tisdagen och var i princip hemma hela veckan och var sjuk. I lördags var jag, Amelie och Alex och såg Rebecca & Fiona på Tivoli. Det va awesome! Hade en riktigt kul kväll med mina tjejer. ;D

Idag har jag jobbat, 7-18 (inventering, blää!!), och efter en kort powernap stack jag till gymmet och körde kondition, armar och sen ett pass combat. Var på zumba igår, och det kändes idag!

Har nyss ätit lite, och snart ska jag gå och lägga mig i min renbäddade säng. Är såå trött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0