2 februari

Hej! Började denna dag med att försova mig. Hade tänkt att komma upp i tid för att hinna städa och fixa lite här hemma innan jag skulle möta Alex i stan. Vaknade i alla fall 45 minuter för sent och fick städa/plocka undan saker samtidigt som jag åt frukost/borstade tänderna. Det gick hur bra som helt och vid elva var jag i stan. Jag och Alex simmade två gånger tjugo minuter innan vi gick upp och bastade ett bra tag. Sen åkte vi hem till mig och fixade lite lunch och sedan dess har vi bara tagit det lugnt. Snackat en massa och fikat. Nu har Alex åkt och jag har fixat med tvätten. Ska snart fortsätta denna slappdag genom att krypa ner under en filt fram Grey's Anatomy med en kopp te.

Insåg att jag inte har nån bild på Alex, så här är en på Alex & Amelie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0